loading...
♥♥♥خاطره هایی که خاطره شدن...♥♥♥
آخرین ارسال های انجمن
mahya بازدید : 75 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

________________________________________________________

بچه ها دیگه واقعا دارم خسته میشم از دستتون ...اصن ما از شما مطلب نخواستیم شما فقط یه سرم به وب بزنید خوبه والــــــــــــــــــا....

اگه همین جوری بگذره مجبور میشم بنتون کنم عصبانی

حداقل اگه اینجا یه وب گروهی یا یه انجمن ساده بود  خودم بچه های فعالو دعوت میکردم ...ولی اینجا وب کلاس ماست و من نمیخوام عمومی بشه ...ولی دیگه از تحمل خارجه ...اینجوری منم اصن رغبت نمیکنم به وب برسم خمیازه

امیدوارم که درست شه ...:)

__________________________________________________________

خب بچه ها کسی میتونه به من کمک کنه تا یه ذره انجمنو مرتب کنیم و سرحال بیاریمش ...

من پیشنهادم اینه که هر کسی  مسئول یه تالار شه و اونو اپ کنه و نظارت داشته باشه بهش ...

گرچه تعداد ما اونقدر ها هم زیاد نیست ...

چه میدونم والا مغز من دیگه نمیکشهکلافه

خجالت بکشید این وب مال شماهم هست ....

منتظر

_____________________________________________________________

 

یه بار با مخاطب خاصم تو خیابون بودیم تا لبو گرفتیم ...

یهو 

 

 

 

باباماومد مارو دیدتعجب.

.

.

.

.

 

..

.

.

.

.

.

.

.

هیچی دیگه اونم یه چنگال گرفت اومد با ما لبو خورد 

واقعا واسه ذهن منحرفتون متاسفم ...

اصلاح کنید خودتونو قهر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایــــــــــــــــــــ♥ـــــــــــــــــــــــا . . . وقتی همه چيز را به تو مي سپارم ، نورِ بي كرانِ تو در من جريان مي یابد ؛ و دعايم به بهترين شيوه ی ممكن متجلی می شود . . . پس هم اكنون خود را در آغوش تو رها مي كنم ، تا تمام آشفتگی ها و سردرگمي هايم ، در حضور امن و گرمِ تو ، به آرامی ذوب شوند و از ميان بروند...ღღღღღღღღღღღღღღღღღ سلام به همه خوش اومدید این وبلاگ بچه های سوم مدرسه نورایمانه :):):):):):):):):):):):):):):) هوووووووووووو اینجا وب بچه های سوم بوووووووووووووود ....الان دیگه وب بچه های اول دبیرستان یا همون نهمه .... ........................................... مدیر وب :محیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم قالب رو برای سایت میپسندین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 163
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 345
  • بازدید سال : 1,458
  • بازدید کلی : 30,315