loading...
♥♥♥خاطره هایی که خاطره شدن...♥♥♥
آخرین ارسال های انجمن
mahya بازدید : 86 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (1)

خب بچه ها چرا از پست قبلی استقبال نکردید؟ زودددد برید استقبال کنینننننن

و مبحث "جهت خنده" انجمن رو هم به روز کردم به نفعتونه که برید بخونیدو تشکر بزنید

..... میخوام یکی از راز های زندگیمو بگم...

______________________________________________________

 

از وقتی که شماره شو به بلَک لیست گوشیم انتقال دادم چند ماهی میگذره...

شیش،هفت تا اس داده بود که چند هفته بعد خوندمشون. اون موقع از دستش عاصی بودم. واقعاً اذیت میکرد. یه شب با یه شماره دیگه اس داد برا همین نرفت تو بلک لیستم.

نوشته بودکه اگه میخوای دیگه اس ندم بهت، یه چیزی بگو. بدون معطلی جواب دادم و همون چیزی رو که میخواست براش فرستادم چون واقعاً دیگه نمیخواستم اس.ام.اساشو ببینم. دیگه ا......س نداد

نمیدونم اصلاً چی شد که اینطور شد. دیگه سراغمو نگرفت. انگار نه انگار که من "هستم".

به هرحال اعتراف میکنم که خیلی دلم برای اس.ام.اس هاش تنگ شده. . . .

 

اگه الان اینارو میخونی، ازت میخوام که یه شانس دیگه بهم بدی. قول میدم بچه ی خوبی بشم ! هم تو مسابقه ها شرکت کنم، هم آهنگ پـیشواز داغ هفته رو انتخاب کنم و حتی با شارژ 168650ریال، برنده 100 تومن اعتبار هدیه داخل شبکه شم ..

 

 

! ایرانسل دوسِت دارم ..!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیررضا در تاریخ 1392/01/09 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

سلام محیای عزیز
وب عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی داری
وقت کردی به ماهم سربزن و نظرشیوایت رابرای ما بگذار
بچه +

فعلا


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خدایــــــــــــــــــــ♥ـــــــــــــــــــــــا . . . وقتی همه چيز را به تو مي سپارم ، نورِ بي كرانِ تو در من جريان مي یابد ؛ و دعايم به بهترين شيوه ی ممكن متجلی می شود . . . پس هم اكنون خود را در آغوش تو رها مي كنم ، تا تمام آشفتگی ها و سردرگمي هايم ، در حضور امن و گرمِ تو ، به آرامی ذوب شوند و از ميان بروند...ღღღღღღღღღღღღღღღღღ سلام به همه خوش اومدید این وبلاگ بچه های سوم مدرسه نورایمانه :):):):):):):):):):):):):):):) هوووووووووووو اینجا وب بچه های سوم بوووووووووووووود ....الان دیگه وب بچه های اول دبیرستان یا همون نهمه .... ........................................... مدیر وب :محیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم قالب رو برای سایت میپسندین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 163
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 316
  • بازدید سال : 1,429
  • بازدید کلی : 30,286